Happy School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Happy School

Overleef als leerling de middelbare school!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6

Ga naar beneden 
+3
Emma
Zac
Menr. Van Thillo
7 plaatsers
AuteurBericht
Menr. Van Thillo
Leraar
Menr. Van Thillo


Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 25 jaar
Klas:
Relatie: neuh

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:11

Meneer Van Thillo liep zijn klas binnen en liet de deur open. Hij legde zijn boeken op de tafel en trok enkele kaarten naar beneden. Hij bekeek ze eens ofdat het wel de juiste waren. Ja de juiste kaarten. Over de romeinen en de grieken. Hij grijnsde eens en plofte toen op zijn stoel, wachtend op de leerlingen.

EDIT Zac: Titel gewijzigd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:15

Zac kwam als eerste binne, blijkbaar was er een wereldwonder gebeurd, normaal was hij de laatste in de klas. Hij ging zitten op zijn plek, volgens de plattegrond. Hij keek rond, hij was echt de eerste. ''Meneer, ik ben ziek volgens mij. Normaal ben ik nooit de eerste.'' Zac staarde naar het bord en daarna naar Meneer van Thillo. ''Heeft u een fijne vakantie gehad?'' vroeg Zac overhyper.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:18

Emma kwam uiteindelijk ook in de klas. Ze was verbaasd Zac hier te zien. "Zo de eerste,zie je ook niet vaak van jou"zei ze met een grijns. Ze zat voor hem volgend het plattegrondgeval. Ze ging zitten en knikte naar meneer van Thillo. Ze keek dan even droog naar Zac.
Terug naar boven Ga naar beneden
Menr. Van Thillo
Leraar
Menr. Van Thillo


Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 25 jaar
Klas:
Relatie: neuh

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:20

Meneer Van Thillo trok een wenkbrauw omhoog toen hij de zin van Zac hoorde "dat is al een goed begin, op tijd komen in de les Zac". Hij schreef de titel van de les van vandaag al op het bord. Daarna draaide hij zich weer om "best wel een goede vakantie, ik ben een maand naar Spanje geweest om te genieten van het zalige weer daar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernando

Fernando


Aantal berichten : 106
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: niet meer...

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:21

Fernando kwam toen haastig de klas in toen hij uiteindelijk zijn boeken bijeen had gevonden. Hij knikte naar Meneer Van Thillo en ging volgens het plattegrond, achter Zac zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:24

''Heeft u Emma nog gezien meneer?'' vroeg Zac droog aan meneer Van Thillo. ''Ze is een groot fan van u en is daarom ook naar Spanje gegaan.'' Zac haalde zijn etui tevoorschijn en haalde er een pen uit, niet de enige die erin zit, aangezien hij ze toch elke les wel weer kapotbreekt. Hij keek rond, er waren pas drie leerlingen de rest kwam bijna te laat, ze hadden niet veel tijd meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:27

Emma smeet een prop papier naar haar en keek hem kwaad aan. "Ik ben inderdaad 2 maand naar Spanje geweest"zei ze tegen Mnr. Van Thillo. Ze keek even naar Zac en stak haar tong uit. Toen zag ze ook Fernando achter hem zitten en grijnsde. Ze keek naar het bord de romeinen. Ze rolde met haar ogen. Ja de vakantie was nu echt voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Menr. Van Thillo
Leraar
Menr. Van Thillo


Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 25 jaar
Klas:
Relatie: neuh

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:28

"ze zit voor u Zac"zei Meneer Van Thillo die toen zijn boek al opensloeg op de pagina die ze vandaag gingen bespreken. Hij keek toen even naar de open deur en liep ernaartoe. Hij keek naar buiten en zag niemand. Hij bleef gewoon an de deur staan, voor de resterende 5 minuten.

(moe door, Fernando ook, dus ciao)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano

Cristiano


Man Aantal berichten : 42
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:31

Cristiano kwam aanlopen, hij had een brugklasser bij zich, de brugklasser zat vast met handboeien aan de tas van Cristiano. Hij ging vrolijk op zijn plek zitten en bond de tas vast aan zijn tafel, nu kon het jongetje niet weg. ''Meneer, ik heb een nieuw huisdier'' riep hij vrolijk. Hij aaide de jongen even door zijn haren, het jongetje moest moeite doen om niet te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Verdasco

Verdasco


Man Aantal berichten : 54
Registration date : 30-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:33

Verdasco kwam ook aanlopen, hij keek Cristiano even aan. ''Dus jij bent mijn nieuwe buurman.'' Hij keek hem even kort maar krachtig aan. ''Luister knul, als ik merk dat jij nog één keer aan mijn broertje zit dan zorg ik ervoor dat jij die handen van je nooit meer kan gebruiken.'' Verdasco ging zitten en staarde Cristiano aan. ''Ik hoor verhalen, en ik ben er niet blij mee...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 15:34

Emma keek even naar Christiano en de jongen. "Werzorg je hem wel goed"zei ze droog tegen hem en grijnsde eventjes. Ze keek de brugpieper aan en keek dan naar Christiano. Tja,iedereen kende hem als de pestkop buiten de brugpiepers en die voelde het dan het meeste. Ze moest moeite doen om niet in de lach te schieten wat niet echt lukte. Ze grinnikte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime4/8/2009, 16:56

Zac staarde even naar Verdasco en Cristiano. ''Gast, heb je mijn broertje weer op de WC opgesloten?'' Zac grijnsde even, Cristiano deed dat wel vaker bij zijn broertje. ''Hoe krijg jij die enorme berg vet in de WC? Ik ben al blij dat ik hem in de hondenbenche kan krijgen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Vanessa
Moderator
Vanessa


Aantal berichten : 158
Registration date : 18-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18.
Klas: Vwo6
Relatie: -

1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime7/8/2009, 15:19

'Zo te zien zijn we weer aardig' mompelde Vanessa die de klas in kwam lopen, rommelend in haar tas. Ze ging achter in bij het raam zitten. 'hehe, eindelijk die mobiel gevonden' mompelde ze waarna ze deze op nam. 'Hee' 'Ja..' 'Is goed' 'haha, echt een mongool is dat ja' 'maar mijn les begint dus ik moet ophangen' 'Nee, tuurlijk ga ik niet opletten gek die je bent' 'Naja, tot na school dan maar he' 'hou ook van jou' gaf ze steeds als antwoord op ge persoon warmee ze aan het telefoneren was. Ze gooide hier na haar boeken op tafel en keek dan naar de leraar die doelloos bij een open deur stond te wachten. 'Waar wacht je op?' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Les: Mnr. Van Thillo, V6   1e Les: Mnr. Van Thillo, V6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e Les: Mnr. Van Thillo, V6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Happy School :: School :: Lokalen :: Geschiedenis-
Ga naar: