Happy School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Happy School

Overleef als leerling de middelbare school!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Eerste Schooldag

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:40

Zac kwam aanlopen, hij staarde naar het schoolplein en krabte even aan zijn achterhoofd, hij eigenlijk helemaal geen zin in school, hij was moe. De hele vakantie lang was hij nooit op tijd naar bed gegaan en was het bijna elke dag wel feest. Hij gaapte een keer en liep daarna verder het schoolplein op. Hij gooide zijn tas tegen een muurtje en ging op datzelfde muurtje zitten. Hij haalde een flesjes cola uit zijn tas, hoe hij ooit daar verslaafd aan kon raken wist hij niet. Maar dit liever als bier, van cola werd je alleen maar hyper. Zac keek nog even rond. Nee, nog steeds geen bekenden te vinden, hij staarde even naar zijn auto op de parkeerplaats, normaal mochten daar alleen auto's van de leraren staan, maar dat kon hem niks schelen, ze kwamen er toch niet achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Fernando

Fernando


Aantal berichten : 106
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: niet meer...

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:46

Fernando reed met zijn wagen op de verkeerde parkeerplaats en parkeerde die daar ook. Hij stapte uit zijn auto en hij keek even rond. Hij grijnsde toen hij Zac zag "Yuw"zei hij toen hij op Zac afstapte. Hij bekeek zac eens goed en zag dat er niet veel aan hem was verandert. Ook aan Fernando niet weliswaar "alles goed?" vroeg hij om de conversatie wat levendig te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:48

''Fernando'' zei Zac op een chille toon. ''Kan beter, ik heb schijt aan school, maar wie niet...'' Zac staarde Fernando even aan. ''Hoest?'' vroeg hij daarna, de vraag kwam zo snel uit z'n mond dat hij waarschijnlijk amper te verstaan was. Hij had zijn colaflesje leeg en gooide hem met een boog in de dichtsbijzijnde prullenbak. Hij keek even in zijn tas. Hij haalde er een kapot rooster. ''Heb jij toevallig nog een hele? Want ik heb geen flauw idee waar we naartoe moeten'' zei hij en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:49

Emma kwam aanlopen en zag de twee jongen. Ze liep naar hun toe en glimlachte eventjes. "Heey"zei ze tegen hun en grijnsde eventjes. Ze keek even naar Fernando en glimlachte kort. "Zo was jullie vakantie leuk"vroeg ze maar aan de twee jongens. Ze keek even of er nog andere mensen waren. Niemand te zien. Ze gaapte eventjes,omdat ze totaal geen zin had in school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernando

Fernando


Aantal berichten : 106
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: niet meer...

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:52

"kan beter, heb amper geslapen de hele vakantie, verscheidene voetbalmatches gespeeld en dan als we winnen, weet iedereen dat daar een hels feest aan verbonden is"zei Fernando met een grijns. Hij nam zijn tas en haalde zijn rooster eruit, het zag er iets beter uit als dat van Zac, het was nog leesbaar. "hier leen de mijne maar"zei met een grijns. Toen zag hij een meisje aanlopen "yuw". Hij bekeek haar eens "echt chill met al die matchen en feestjes"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:53

''Elke avond niet eerder dan 3:00 in je bed, dus was wel lachen. Leuk als je ouders 6 weken lang weg zijn.'' Zac keek even naar Emma en Fernando. Hij keek op zijn horloge, het was al bijna tijd, ze hadden nog een kleine tien minuten om zich voor te bereiden op een saai en lang schooljaar, en aan het einde ook nog de examens. Het kon bijna niet erger dit jaar, Zac moest het dit jaar halen, vorig jaar faalde hij, en in de 4e was hij blijven zitten. Nog een keer en hij werd van school gestuurd. Hij luisterde naar wat Fernando te vertellen had. ''Haha, ok dan. Bij mij niet veel anders, behalve dan inplaats van voetbalmatches, biermatches.''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 14:55

Ze keek de twee aan en grijnsde eventjes. Zijzelf had haar hele vakantie in spanje doorgebracht dus ja. Ze rekte zich eventjes uit. De gedachte aan school aleen al deed haar rillen. "School is gewoon dom"zei ze toen uit het niets. Ze keek hun even aan en grijnsde kort. "Zijn wij de enige hier of wat"vroeg ze toen aan hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernando

Fernando


Aantal berichten : 106
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: niet meer...

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 15:00

"bij mij was het meestal iets later als een grote zuippartij aankwam"zei Fernando "en dan met een grote kater 's ochtends kan echt niet beter dan". Hij was vorig jaar ook blijven zitten en hij zou snel 19 jaar worden. Hij was nog maar een keer blijven zitten dus dat viel nog mee. "de leerkrachten zeggen dat ik meer tijd in school moet steken dan in voetbal, ze kunnen de pot op, voetbal is m'n passie. Dat ga ik echt niet laten vallen voor school". Hij grijnsde even en viste een boek uit zijn tas, hij bekeek het eens en liet het weer in zijn tas vallen. "ik denk het, heb nog niemand anders gezien dan een hoop leraren en wat kraaien, waar ik al haast geen verschil uit kan opmaken"zei hij dan als antwoord op Emma's vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac
Admin
Zac


Man Aantal berichten : 282
Registration date : 15-08-08

Leerlingprofiel
Leeftijd: 19 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: -

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 15:02

''De meeste zijn denk ik al binnen ofzo, vooral de nieuwe brugklassers. Het verbaasd me dat Cristiano er nog niet is.'' Zac keek rond, maar nog steeds geen Cristiano te vinden. ''Die kerel is vast een brugklasser in de wcpot aan het duwen.'' Zac grijnsde even van de gedachte. Hij keek rond, hij zag al verschillende leraren aankomen, allemaal kijkend naar zijn auto. ''Mooi, nietwaar?'' riep hij ze toe. Hij stond op van het muurtje en ritsde zijn tas dicht. ''Ik ga alvast naar mijn kluisje.''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyschool.actieforum.com
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 15:05

Ze grijnsde eventjes met het antwoord dat hij gaf en keek even naar Zac. Fernando was dus duidelijk een voetbalspeler. Nou goed voor hem dacht ze. Ze keek hun aan en keek even naar de grond. Ze verveelde zich nu al. En dat moest ze een jaar volhouden. Nou dat konden ze dan wel op hun buik schrijven. "Oke is goed,kzie je later"zei ze droog tegen hem. Haar auto stond ook op de parkerplaats een Porshe gekregen van haar vader.

EDIT Zac: Houd het realistisch, een Porsche krijg je niet zomaar van je vader, berichten editten aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernando

Fernando


Aantal berichten : 106
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18 jaar
Klas: Vwo6
Relatie: niet meer...

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 15:07

"wel grappig lijkt me"zei Fernando met een brede grijns terwijl hij langzaam naar zijn kluisje liep "heb mijn boeken ook nodig"zei hij met en grijns. Hij gooide zijn tas op zijn rug en liep toen verder "zie jullie wel in klas".
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Vrouw Aantal berichten : 189
Registration date : 25-01-09

Leerlingprofiel
Leeftijd: 18
Klas: Vwo6
Relatie: Nee denk

Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime4/8/2009, 15:10

Emma liep dan ook gewoon naar haar kluisje. Als ze het dan al gevondn had. Ze liep kalm door met haar tas over haar schouder. Ze kwam een paar brugklassers tegen en grijnsde eventjes. Die hadden nog een lange tijd voor de boeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste Schooldag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Schooldag   Eerste Schooldag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste Schooldag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Happy School :: School :: Schoolplein-
Ga naar: